healthy, beauty and wealthy.....with premium beautiful....0193766414

Monday, October 17, 2011

Premium Beautiful....

bagaimana saya mula2 mengenali nama PB ini...the truth? saya pun dah x ingat dah....yang pastinya hampir @ lbh 8 tahun yang lalu saya telah diperkenalan oleh my dear sis about this product...masa tu kitaorg nie baru2 start keja..gaji pun al-maklumlah idoklah besor mana tp sebab nak maintain body cantik.(serius nie) masa tu lah....so sanggup beli & invest in this product...walaupun product nie orang kata mahal...pada masa tulah...but did I regret buying ?

NOT in a million years...tambahan sekarang nie...KERANA PB saya yang pertama saya pakai lebih 7 thn dah! So calculate lah blk berapa nilai nya....tu pun ada LIFE TIME WARANTY..rosak? koyak ? call je agent PB..blh repaired FREE OF CHARGE BABE...kalau yang jenama biasa2 ada ke service nie?



Sorry to say... saya memang pemakai korset tegar dah lebih 10 tahun...dah mcm2 jenama pun dah ada...BUT nothing beat Premium Beautiful...it is the BEST!!!

Bagaimana saya terus terbabit dalam business nie pun secara tak sengaja....saya browse internet nak cari agent Premium Beautiful untuk hantar repair PB corset saya...sbb rosak yg teruk saya dah beberapa bulan TAK DAPAT pakai PB...pakai je corset yg lain...badan bukannya makin kecik tp rasa makin besar je...membuatkan saya sgt2 susah hati...coz sy mmg SUKA MKN...PAKAI PB saya control makan walaupun blh belasah je apa yg nak makan badan tetap MAINTAIN je...so saya bertekadlah nak atr repair @ beli set PB baru..yang saya dapat ialah blog hanishaizi.com ...teruja sgt2 tgk blog beliau....mungkin dah mmg allah jodohkan kami utk bertemu dah diberikan peluang utk jadi business partner...Bak kata mentor saya Dr. Azizan Osman...rebut je peluang yang ada.. wat je jgn percaya CONFIRM ada hasil...

dan yang pasti pakai PB x sampai Sebulan saya dapat balik bentuk badan saya & berat yang saya maintain selama ini walaupun dah ada 3 orang anak iaitu 48kg.....& paling best saya pakai tetapi tetap boleh belasah makan apa saja....


GOOD THING IS NOT CHEAP...CHEAP THING NO GOOD...BUT Sekarang company tengah bagi rebet...After habis bulan nih..PB will be back to normal price! Alang2 sayang duit tuh..grab your set at a very reasonable price..save up to RM600! atau orang yg sgt2 berkira kira pasal duit..boleh buat duit jugak + dpt 2 sets for FREE! ;) The choice is yours!
Call me to own ur PB set @ interested to be apart of our group......grab it now...0193766414

No comments: