healthy, beauty and wealthy.....with premium beautiful....0193766414

Tuesday, March 6, 2012

1st time pakai Premium Beautiful?????


Pertama kali memiliki Premium Beautiful

Masih ada yang bertanya kepada saya, apakah syarat-syarat Premium Beautiful pada pertama kali memilikinya. Saya boleh kongsikan disini;



  1. DILARANG memakai 'seluar dalam' dan bra semasa pemakaian Premium Beautiful. Corset ini seumpama menggantikan pakaian dalam anda. Ini penting untuk pembentukan semula pinggul anda (seluar dalam akan memberi kesan garis) dan payudara anda. Juga dikuatiri sinaran fir tidak sempurna sampai ke badan/lemak anda untuk proses penyahtoksid dan pembakaran lemak anda. Tetapi dimaafkan memakai seluar dalam semasa period sahaja.
  2. Mesti mengekalkan disiplin pemakaian minimum 8jam/sehari. Pakai lebih 8jam boleh, tidaklah memudaratkan. Tetapi memadai dengan 8jam sehari pada waktu yang paling aktif bekerja, contoh semasa waktu kita bekerja dipejabat.
  3. Amalkan minum air secukupnya (min 8gelas/sehari) . Bila anda kekurangan air tanda nya sangat cepat, pertama kali memakai Premium Beautiful anda akan merasa pening kepala kerana kekurangan medium air di dalam badan.
  4. Basuh pada waktu bila? Pada minggu pertama pemakaian setiap hari kerana pada minggu pertama proses penyahtoksid sedang berlaku. Minggu kedua dibolehkan 2,3 hari sekali basuh tetapi bergantung juga. Anda tidak perlu risau kerana baju ajaib ini akan memberi signalnya sendiri contoh; Anda akan merasa gatal atau tak selesa atau sudah berbau membuatkan anda sendiri tahu ia sudah masa untuk basuh.
  5. Pantang Larang : Dilarang sama sekali basuh mesin, iron, dry clean, memintal/memerah kuat, menjemurnya 'direct sunlight'. Ia untuk menjaga kualiti sinaran fir dan tektur kain supaya tahan lebih lama.
  6. Jika berlaku sebarang isu kesihatan? Sila hubungi dealer anda untuk mendapatkan nasihat lebih lanjut. Baju ini bukan sahaja untuk kecantikan malahan untuk kesihatan. Jangan panik jika berlaku Healing Crisis, ia adalah kes normal bagi kami.
  7. Jika anda tidak dapat 'result' yang anda expect? Ingat! Premium Beautiful guranteed on instant result pemakaian, bukan penurunan berat badan. Selepas pemakaian yang betul, anda sememangnya akan dapat cutting and shape, perut kempis dan kemas padat, pinggang ramping, yang jatuh akan uplift dan nampak hilang " inci. BUKAN guarantee sama sekali anda pakai Premium Beautiful anda akan hilang 5,10,15kg selepas mengamalkannya. Badan setiap orang adalah unik, result juga berbeza, ada yang cepat ada yang lambat turun berat. Tetapi janganlah bersedih, harus saya nyatakan disini, ada berita baiknya.. sesiapa yang telah memiliki Premium Beautiful dengan saya (dengan syarat disiplin dan mengikut syarat) memang telah mengalami penurunan berat badan. BONUS untuk anda..:-D . Privilage to Emma client, after 1 month wearing, you are welcome to report your improvement to Emma online or offline J.
  8. Mahirkan diri anda dengan kaedah pemakaian yang betul, pengendalian di tandas, basuhan.
  9. Perlukah saya diet atau jaga makan? Premium Beautiful membuatkan anda sentiasa rasa kenyang.-'Self Practise Good Diet'. contohnya: Selalunya anda ambil penuh pinggan, selepas memakai Premium Beautiful, 1/2 pinggan pun sudah kenyang. "Selalunya saya mencadangkan.. makanlah apa saja berkhasiat, dikuatiri anda tak cukup khasiat nanti lesu pula, ..dan yang peliknya berlaku apabila tanpa dietpun berat boleh turun, badan jadi firm... TETAPI jika anda yakin diet anda boleh membantu mempercepatkan,teruskan.."
  10. Bila berlaku kerosakan (koyak, tulang patah dll) apa nak buat? Selagi anda memiliki TAG original Premium Beautiful di setiap keping, anda entitle untuk mendapat guarantee seumur hidup REPAIR FREE. Sila hubungi dealer anda, saya atau boleh hubungi terus pihak hai-o. Alamat dan contact no, tertera disetiap bag zip set anda

so jgn buang tag nie ok....nak repair/service nielah yang penting....

Pastikan anda membeli PB yang original dan sesuai dengan saiz anda ok…If tak sesuai bg tau kat dealer within 3 day yang you nak tukar size…boleh je..if sape kata tak boleh tu, aaaa salah org la tu......

So dapatkan PREMIUM BEAUTIFUL sekarang

Belai & manjakan diri anda hanya dgn menggunakan
PREMIUM BEAUTIFUL
Lebih Jimat & Selamat & Berkesan

Be Healthy & Beautiful with
PREMIUM BEAUTIFUL
Interested boleh
0193766414
SmS/ Call azmyra


1 comment:

SpoRa CoMeL said...

Salam.. saya baru cuba-cuba nak pakai.. tapi saya ada set bengkong dan seluar sahaja. Tak pe ke kalau saya pakai bengkung dan seluar saja tanpa pakai breast punya?